
Atenció presencial
Atenció per part del president i la vicepresidenta de l’AMPA els dijous de 16 h a 16.30 h al despatx de l’AMPA (que és compartit amb el menjador).
Puntualment es realitzaran sessions d’atenció directe centrades en temes de menjador i d’extraescolars amb la participació dels membres de l’AMPA d’aquestes comissions.
Abans d’assistir a una atenció presencial recomanem que ens ho feu saber per correu electrònic o via formulari, i que consulteu aquest calendari amb la programació d’atencions directes: Calendari d’atenció directa de l’AMPA 2019-2020
Atenció a distància
A l’entrada del Solell, amunt les escales, hi ha una bústia de l’AMPA on podeu deixar-nos qualsevol document. També trobareu una bústia a l’accés al pati d’educació infantil, al costat del menjador.
Podeu adreçar-vos a l’AMPA a través dels correus electrònics (a «Com s’organitza l’AMPA» hi trobareu les persones que treballen en cada comissió):
- ampa@ampaelsolell.cat : Informació general i presidència
- tresoreria@ampaelsolell.cat : Tresoreria de la junta de l’AMPA
- menjador@ampaelsolell.cat : Comissió de menjador
- extraescolars@ampaelsolell.cat : Comissió d’extraescolars
- espaidefamilia@ampaelsolell.cat : Espai de família
- festes@ampaelsolell.cat : Comissió de festes
O bé omplint aquest formulari: